Site logo

Damesmode winkel JOSH V naar Laren!

Damesmode winkel JOSH V naar Laren voorjaar 2024
Damesmodewinkel JOSH V opent in mei haar deuren op de Nieuweweg 6A in Laren. Dit mode- en lifestylelabel werd opgericht door Josh Veldhuizen - zelf woonachtig in Laren.

Modelabel JOSH V opent dit voorjaar eerste fysieke winkel in Laren

Het Nederlandse mode- en lifestylelabel JOSH V, opgericht door de Amsterdamse mode-onderneemster Josh Veldhuizen (zelf woonachtig in Laren), kondigt met trots de opening aan van haar allereerste fysieke winkel in Laren, gepland voor dit voorjaar (mei 2024). Wat oorspronkelijk begon als een webshop en het aangaan van samenwerkingen met retailers, groeit nu uit tot een tastbare winkelervaring en merk beleving afgestemd op de steeds toenemende vraag van consumenten. JOSH V komt in het voormalig pand van Inspiratiecentrum Van Woonvilla naar Droomvilla op de Nieuweweg.

“I want to make women look and feel spectacular” — Josh Veldhuizen

Parkeren voor de deur

De keuze voor Laren als vestigingsplaats is niet alleen strategisch, maar ook persoonlijk. Als woonplaats van eigenaresse Josh Veldhuizen weerspiegelt Laren het persoonlijke karakter dat centraal staat in de visie van JOSH V. De waarden van het merk, zoals een hoog serviceniveau, persoonlijke benadering en advies op maat, worden perfect weerspiegeld in de rustige en gunstige omgeving van het dorp waar het pand zich bevindt. Met een oppervlakte van 145 vierkante meters zal de nieuwe winkel in Laren de perfecte setting bieden voor een ultieme shopping experience. De volledige JOSH V-collectie zal verkrijgbaar zijn, waaronder kleding, tassen, schoenen, accessoires en JOSH V home.

“Ik had eigenlijk nooit de droom om winkels te openen; onze focus lag altijd op de webshop en samenwerkingen met retailers. Maar door de enorme vraag van consumenten voelen we nu wel de noodzaak om hierop in te spelen en een fysieke winkelervaring te bieden.” — Josh Veldhuizen

Nieuwe fase

JOSH V, opgericht in 2011, heeft zich ontwikkeld tot een volwassen fashion & lifestylelabel. Met vier hoofdcollecties per jaar, geïnspireerd door de nieuwste trends, biedt het tijdloze stukken die niet alleen mooi zijn, maar ook duurzaamheid uitstralen. Met meer dan 300 Partner Stores en aanwezigheid in negen Europese landen maakt JOSH V grote indruk in de modewereld.

De missie van JOSH V gaat verder dan esthetiek; het merk streeft ernaar vrouwen zich niet alleen mooi, maar ook spectaculair te laten voelen. De opening van de brandstore in Laren markeert een nieuwe fase in dit streven naar empowerment.

 

Deel dit bericht

  • Nog geen opmerkingen.
  • Voeg een reactie toe